Serra Software
 

Cine suntem?

Serra Software este o companie de consultanță pentru business, care ajută întreprinderile să-și transforme visele în realitate. Suntem parteneri cu organizații în creștere din sectorul privat pentru a le înțelege mai bine provocările și pentru a-i ajuta să-și eficientizeze procesele de afaceri.

Compania a fost înființată în 2011 cu două birouri, la București și Brașov, iar de atunci s-a concentrat pe investiții în creșterea și experiența echipei.

 
 

Misiune

Misiunea noastră este de a le asigura clienților noștri mixul potrivit de tehnologie, soluții customizate și servicii de înaltă calitate, centrate în jurul celor 6 valori: transparență, excelență, responsabilitate, calitate, profesionalism și respect.

Echipa noastră, clienții noștri și opiniile lor pot fi verificate în orice moment pe website-ul nostru, întrucât noi credem în INTEGRITATE, PERFORMANȚĂ și CREȘTERE INFINITĂ.

 
 

Viziune

Ne concentrăm pe construirea de relații durabile prin furnizarea de servicii excepționale.

 
 

Cum facem?

Investim continuu în creșterea și experiența echipei noastre. Putem folosi și extinde soluțiile tehnologice pentru compania dvs. pentru a vă asigura productivitatea, eficiența și succesul afacerii.

Având în vedere că avem clienți din diverse sectoare de activitate, este posibil să avem deja un proiect similar cu al dumneavoastră.

 
 

De ce noi?

Pentru că am crescut continuu pe baza solidă a calității și a încrederii. Pentru că livrăm. Mai mult de jumătate din afacerile noastre provin din recomandarea personală a clienților noștri actuali.

 


ABORDAREA NOASTRĂ


1

ANALIZĂ

2

CONSULTANȚĂ

3

IMPLEMENTARE

4

ADMINISTRARE

5

ÎMBUNĂTĂŢIRE


 

Analiză și consultanță

Echipa noastră de consultanță aduce cunoștințe de specialitate în operațiunile companiei dvs, diagnosticându-vă afacerea. Acordăm atenție pentru a înțelege nevoile afacerii dvs, dar cel mai important, experții noștri vă vor sfătui cu privire la soluțiile care vi s-ar potrivi cel mai bine.

 


 

Implementare

Urmăm un program de implementare în 5 pași. Vom desemna o echipă de implementare, care va documenta soluția propusă, completând un proiect detaliat ce definește în mod clar rolurile și responsabilitățile fiecărui membru. Specialiștii noștri vor configura apoi sistemul, vor dezvolta module de integrare și vor planifica migrarea datelor, precum și instruirea personalului.

 
 

Administrare

Odată ce proiectul dvs. este livrat, echipa noastră de asistență pentru clienți va alinia serviciile noastre la nevoile dvs., oferind suport tehnic, suport pentru aplicații și un serviciu complet gestionat.

 
 

Îmbunătățire

Ne străduim să vă ajutăm să vă maximizați investiția și să îmbunătățiți continuu modul de utilizare a soluției dvs.



 

DOMENIILE DE ACTIVITATE ÎN CARE AVEM EXPERTIZĂ