Nu este un secret: companiile întâmpina provocări, adesea din ce în ce mai mari, care, însă, pot fi depăşite prin organizare şi preîntâmpinarea tuturor posibilelor dificultăţi.

Cea mai sigură metodă de optimizare şi eficientizare a activităţilor dar şi pentru generarea unor rezultate optime în raport cu obiectivele setate este implementarea unei soluţii de tip “Customer Relationship Management” (CRM). Adoptarea unui CRM în cadrul firmei reprezintă o decizie clară de a-ţi cunoaşte clienţii, de a-i aduce mai aproape, de a avea o previziune asupra vânzărilor şi asupra finalului perioadei fiscale, de a şti ce vinzi şi cui, precum şi de a analiză ce ai mai putea vinde în viitor.

Soft1 Open Enterprise CRM este instrumentul de care aveţi nevoie pentru a maximiza oportunităţile, a realiza campanii de marketing dedicate şi eficiente, a rezolva solicitările clienţilor într-un mod rapid şi eficient dar şi pentru a creşte productivitatea din teren. Totodată, aveţi posibilitatea că oricând să extindeţi funcţionalităţile, pentru a se potrivi şi mai bine domeniului de activitate.

Soft1 Open Enterprise CRM permite angajaţilor să acceseze toate informaţiile despre clienţi şi rapoartele de care au nevoie în timp real, indiferent de locul în care se află. Puteţi centraliza informaţiile utile într-un singur loc şi să le folosiţi astfel încât să eficientizati vânzările, marketingul şi suportul oferit clienţilor.

Soft1 Open Enterprise CRM este personalizabil, scalabil şi customizabil pentru companii de toate mărimile şi din toate domeniile de activitate.

Soft1 Open Enterprise CRM este disponibil fie în varianta de licenţiere "on-premise" – pe server-ul clientului sau prin abonament anual (subscripţie ASK), cu acces la toate versiunile noi. Poate fi achiziţionat prin următoarele 2 pachete speciale care susţin în mod ideal activităţile zilnice de afaceri ale companiilor.



Soft1 Open Enterprise CRM
Soft1 Open Enterprise CRM
Soft1 Open Enterprise CRM
Soft1 Open Enterprise CRM


Open Enterprise CRM EXPRESS

Începând de la 34€/luna/utilizator (abonament facturat anual)

Funcționalități standard pentru:

  • Calendar - Managementul relatiei cu clientii
  • Sales & Marketing
  • Contacte si Managementul contactelor
  • Proiecte, Servicii si Tehnicieni
  • Controlul stocurilor (3 depozite)
  • Filiale
  • Monitorizarea Agentilor de vanzare
  • Agregatoare
  • Documente Atasate (management de documente)
  • Conector eINVOICE
  • Instrumente de Raportare - Standard
  • Instrumente de Customizare
  • 3 module adiționale la alegere
  • Aplicații Web & Mobile
  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal

Open Enterprise CRM BUSINESS

Începând de la 53€/luna/utilizator
* Minimum 3 utilizatori (abonament facturat anual)

Modulele din Open Enterprise CRM EXPRESS PLUS:

  • Locații multiple de Depozitare (numar nelimitat de depozite)
  • Instrumente de raportare - Avansat
  • Produse corespondente - Substitute
  • Spații de depozitare (Rafturi)
  • 6 module adiționale la alegere
  • Aplicații Web & Mobile
  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal

* Preturile afisate mai sus nu includ TVA

Sus