Companiile care implementează o soluţie software îşi doresc disciplină în vânzări, uniformitate a procesului de vânzare, segmentare mai bună a clienţilor, o predictibilitate a veniturilor şi un management eficient al relaţiilor post-vânzare.

Soluţia noastră inovatoare, Soft1 Open Enterprise Edition, poate face diferenţa în piaţă, prin multiplele avantaje pe care le încorporează: flexibilitate în operare (Subscripţie/On premise), 100% customizabila, adaptată la noile nevoi de afaceri, fără să necesite instalări complexe sau investiţii în licenţe şi echipamente hardware suplimentare. Cu alte cuvinte, face posibilă trecerea în zona "aşa spune clientul", oferind mai multă valoare la un cost mai mic.

Totodată, Soft1 Open Enterprise Edition include o gama completă de aplicaţii web & mobile care îmbunătăţesc în mod semnificativ opţiunile de mobillitate a afacerii. În plus, toate modulele pot fi adaptate nevoilor clienţilor şi specificului industriei din care aceştia fac parte.

Soft1 Open Enterprise Edition se adresează companiilor în curs de dezvoltare şi celor de talie medie, precum şi corporaţiilor mari care au nevoie de optimizarea costurilor şi productivitate crescută pentru a-şi îmbunătăţi performanţele afacerii şi a-şi creşte competitivitatea.

Fiind un sistem puternic, integrat, Soft1 Open Enterprise Edition unifică procesele operaţionale din întreagă companie, permiţând automatizarea funcţiilor cheie din toate departamentele.

Soft1 Open Enterprise Edition este disponibil fie în varianta de licenţiere "on-premise" – pe server-ul clientului sau prin abonament anual (subscripţie ASK), cu acces la toate versiunile noi. Poate fi achiziţionat prin următoarele 4 pachete speciale care susţin în mod ideal activităţile zilnice de afaceri ale companiilor:

  1. Cifra de afaceri anuală: > 500.000€
  2. Număr de angajaţi: > 5
  3. Industrie: Comerţ, Producţie, Wholesale Distribuţie, Retail, Servicii


Soft1 Global
Soft1 Global
Soft1 Global
Soft1 Global


Open Enterprise GLOBAL

Începând de la 67€/luna/utilizator
* Minimum 3 utilizatori (abonament facturat anual)

Funcționalități standard pentru:

  • Managementul Stocurilor
  • Activitate Comerciala
  • Parteneri Comerciali
  • Management Financiar
  • Instrumente de Raportare
  • Conector eINVOICE
  • Instrumente de Customizare
  • 7 module adiționale la alegere
  • Aplicații Web & Mobile
  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal

Open Enterprise GLOBAL PLUS

Începând de la 84€/luna/utilizator
* Minimum 5 utilizatori (abonament facturat anual)

Funcționalități standard pentru:

  • Managementul Stocurilor
  • Activitate Comerciala
  • Parteneri Comerciali
  • Management Financiar
  • Instrumente de Raportare
  • Conector eINVOICE
  • Instrumente de Customizare
  • Contabilitate
  • CRM
  • Producție
  • Aplicații Web & Mobile
  • Web Report
  • myCustomer
  • QuickView
  • MyPortal

* Prețurile afisate mai sus nu includ TVA

Sus