Soft1 Series 5

Soft1 Cloud ERP Series 5 este o soluție completă care simplifică fiecare parte a operațiunilor dvs., luând complexitatea afacerii dvs. Oferind o funcționalitate bogată și puternică, softul Soft1 Cloud ERP Series 5 poate fi configurat pentru a veni în întâmpinarea modului de a vă face afaceri cu investiții și resurse IT minime. Dispunând de module care suportă toate domeniile critice ale organizației dvs., vă ajută să controlați cu ușurință finanțele, să reduceți costurile de operare și să simplificați lanțul de aprovizionare, producția și operațiunile.
Operând pe centrele de date de ultimă generație ale platformei Microsoft Windows Azure, Soft1 Cloud ERP Series 5 este susținută de investițiile Microsoft în infrastructură de ultimă generație și securitate de neegalat.
Sistemul ERP al SoftOne este conceput pentru a permite utilizatorilor să-și utilizeze cu ușurință funcționalitatea în profunzime. Accelerați și sprijiniți toate procesele principale de afaceri - chiar de la început - cu o interfață ușor de utilizat, intuitivă, bazată pe roluri. Fiind complet configurabil și extensibil, Soft1 ERP Series 5 se adaptează complet nevoilor dvs. de afaceri, asigurând răspunsul instantaneu la noile provocări de pe piață.
Am dezvoltat un nou produs
- Training 4 Soft1 -
Basic:
SUPER USER
Costurile de suport scad cu 40%
Rapoarte standard
Rapoarte Drag & drop
Avansat:
KEY USER
Costurile de suport scad cu 60%
Configurare
Parameterizare
Suport Nivel 1
Expert:
IMPLEMENTATOR
Costurile de suport scad cu 90%
Suport Nivel 2 și 3
Bază de date
Relaționarea tabelelor
Dezvoltarea rapoartelor
Dezvoltare în fluență
Cursurile se desfășoară la birourile noastre din Brașov și București.
De asemenea, oferim traininguri video pentru toate cele 3 pachete, disponibile online, sub un nume de utilizator și o parolă cheie, cu drept de acces pe timp nelimitat.
Pentru mai multe informații referitoare la instruirile Soft1ERP, completați formularul de contact sau contactați-ne la contact@serrasoftware.ro
Caracteristici
CRM
Soft1 CRM permite utilizatorilor să beneficieze de informațiile de care au nevoie în fiecare zi, inclusiv contactele clienților și starea vânzărilor, facturile de comenzi și de vânzări, rapoartele de management, cu filtrele dorite, oriunde și oricând. Puteți centraliza informațiile utile într-un singur loc și astfel puteți simplifica vânzările, marketingul și asistența pentru clienți.

Caracteristici

Accesați oriunde, oricând

Îmbunătățiți capacitatea de a lua decizii

Integrare nativă cu modulele Soft 1

Integrare nativă cu Microsoft Outlook

Automatizarea sarcinilor
MODULE
• Contacte / sarcini și activități
• Oportunități de Leaduri și Vânzări
• Oferte de vânzări și comenzi
• Monitorizarea angajaților
• Campanii de marketing
• Serviciu clienți.
Soft1 SFA
Obțineți mai multe vânzări
Gestionați echipa de vânzări cu încredere și cunoștințe pentru a vă îmbunătăți performanța zilnică. Soft1 SFA este o soluție de vânzare mobilă simplă, dar puternică, oferind o gamă vastă de caracteristici care automatizează și raționalizează toate procesele-cheie de vânzări, astfel încât reprezentanții dvs. din prima linie să nu piardă niciodată o oportunitate de vânzare.
Cu Soft1 SFA, oamenii dvs. de vânzări pot avea la dispoziție date în timp real despre clienți și informații despre vânzări mai rapide. Salvați timpul echipei de vânzări și ajutați-i să-și eficientizeze fluxul de lucru și să scurteze ciclurile de vânzări, cu o soluție completă SFA care simplifică performanța sarcinilor de către persoanele de vânzări mobile.
Reduceți costul vânzării, rămânând constant conectat la toate datele dvs. de client, astfel încât să puteți vinde și să vă puteți vinde mai bine în timp ce îndepliniți în mod corespunzător așteptările clienților.
Conectați-vă și lucrați de oriunde
Soft1 SFA rulează nativ pe orice dispozitiv mobil, astfel încât să puteți accesa instantaneu datele despre produse și clienți, să preluați comenzi, să emiteți facturi și să colectați plăți în timp ce sunteți în mișcare. În plus, Soft1 SFA suportă perfect scanerele mobile de coduri de bare și imprimarea mobilă cu conectivitate Bluetooth, pentru a facilita emiterea de chitanțe la fața locului.
Impresionează-ți clienții
Consolidați cu ușurință informațiile despre clienți cu datele de vânzări și identificați ce au nevoie clienții dvs. înainte de a le face. Afișați produsul potrivit pentru clientul potrivit la momentul potrivit și maximizați comenzile noi. Soft1 SFA vă permite să vizitați mai mulți clienți în mai puțin timp, să vindeți mai repede și să rezolvați problemele clienților, mai bine.
Obțineți mai mult
Profitați la maximum de timp în timp ce vă deplasați. Accesați datele de performanță și statisticile de vânzări pe client (cum ar fi rapoartele financiare și situațiile financiare, soldul imbatranit și cifra de afaceri) pentru a măsura performanța vânzărilor pentru clienți și produse. Vizualizați conductele dvs. de lideri, identificați noi oportunități de vânzări și închideți mai multe oferte la fiecare vizită a clienților.
Programați și automatizați munca
Uitați de hârtie și de introducere manuală a datelor. Automatizați munca zilnică și planificați intuitiv sarcinile de afaceri pentru a maximiza potențialul veniturilor din teritoriile de vânzări. Planificați și programați rutele, optimizați timpul de călătorie și reduceți costurile de călătorie. Beneficiați de mai mult control cu verificări în timp real și cu locația pe rutele programate și sincronizați totul cu aplicația Soft1 din spatele biroului.
Gestionați mai bine
Culegerea cu ușurință a informațiilor din magazin pe orice dispozitiv mobil, eliminând hârtiile. Personalizați cu ușurință programul și direcționați cursul vizitelor clienților. Monitorizați și înregistrați inventarul și faceți recomandări în cunoștință de cauză cu privire la reaprovizionare pentru a păstra depozitele rafturilor. Verificați și înregistrați cu ușurință prețurile legate de concurență, gestionați chestionarele disponibile și efectuați sondaje de evaluare la fața locului.
Vindeți mai mult, mai rapid
Petreceți mai mult timp în fiecare zi când închideți oferte de vânzare în domeniu, decât căutați prin e-mailuri sau compilați rapoarte. Vizualizați și gestionați informațiile clienților, comenzile și istoricul vânzărilor dintr-o clipă, de pe orice dispozitiv mobil. Afișați prețurile produselor, inventarul și înregistrările cheie ale clienților în vânzări. Propuneți și plasați comenzi, aplicați reduceri, promovați up-sell și vândați mai multe articole conexe, mai repede decât oricând.
Caracteristici
WMS

Soft1 Mobile Warehouse
Soft1 Mobile Warehouse gestionează activitățile depozitelor de mărfuri, distribuție sau producție. Folosind un dispozitiv mobil PDA, cu Soft1 Mobile Warehouse, puteți efectua sarcini zilnice cu privire la managementul mărfurilor, gestionarea depozitării, recepția materialelor, gestionarea congestiei și alte activități conexe.
Soft1 Mobile Warehouse furnizează informații în timp real, suportă reducerea erorilor de recepție, colectarea, inventarierea și optimizarea fluxurilor de depozitare. Un sistem eficient de gestionare a depozitelor (WMS) are capacitatea de a îmbunătăți semnificativ calitatea managementului depozitului și de a aduce valoare adăugată în întregul lanț logistic pentru orice tip de companie, cum ar fi producătorii, distribuitorii, importatorii sau comercianții cu amănuntul.
Avantaje Soft1 Mobile Warehouse
- procesare rapidă și precisă a comenzilor.
- Fluidizarea recepțiilor și inventarierea rapidă și precisă.
- Reducerea erorilor de livrare.
- Creșterea eficienței încărcăturii mărfurilor prin folosirea culesului.
- Plasarea optimă a mărfurilor în depozit.
- Stocarea automată a datelor din spațiul de stocare pe dispozitivele mobile.
- Cunoașterea nivelului stocurilor.
- Organizarea eficientă a stocării prin vizualizarea unei înregistrări a spațiului liber de stocare la nivel de celule.
- Reduce timpul de manipulare în depozit.
- Reduce costului de rulare a depozitului.
- Asigură trasabilitatea mărfurilor de la recepție până la ieșirea din depozit.
- Oferă transparență proceselor de depozitare.
- Dovezi exacte ale persoanelor din depozit.
- Creșterea productivității angajaților.

Soft 1 360
Soft1 360 este o soluție mobilă care oferă acces la aplicația Soft1 implementată prin intermediul smartphone-urilor, tabletelor sau laptop-urilor oriunde te afli, fără restricții de timp și locație, fără a necesita infrastructuri suplimentare.
Soft1 360 vă permite să vizualizați toate browserele și rapoartele legate de drepturile de acces ale utilizatorilor, editarea sau ștergerea înregistrărilor curente (comenzi, facturi, inventar), inserând înregistrări noi.
Soft1 360 poate fi personalizat și implementat cu ușurință, indiferent de modul în care funcționează Soft1 ERP (On-Premise sau Cloud). Acesta este oferit pe bază de abonament și nu necesită instalații specializate sau alte investiții în hardware.
Acest serviciu sprijină companiile în optimizarea costurilor de operare, oferind acces rapid și flexibil la tehnologii de ultimă oră, care le pot oferi un avantaj competitiv față de concurență.